Ana Sayfa » Derneğimizden Haberler

Derneğimizden Haberler

İSGETDer’den Arakana Yardım

İsgetder ve İddef’in birlikte organize ettiği Arakan’a yardım kampanyası sizlerin desteklerini bekliyor. Her gün onlarca kişinin zulüm altında hayatını kaybettiği bu coğrafyada zulümden kaçabilen kardeşlerimizin yarasına bir nebze merhem olmaya gidiyoruz. İsgetder tüm yönetimiyle bu yardımların bizzat ihtiyaç sahiplerine ulaşabilmesi için Arakan’da görevde olacak. Hastalık ve gıda yetersizliğinden daha fazla çocuklar ölmesin. Bir ailenin aylık gıda harcaması 1000 (bin) TL’dir. …

Beyazıt Şubemizde Bir Cuma Proğramı

Beyazıt Şubede Bir Cuma Sabahı

12 Şubat 2016 Cuma günü, her Cuma olduğu gibi sabah namazı için Beyazıt Şumebizde toplandık. Namazın ardından Ömer Akyıldız Hoca Efendi zikrin önemi üzerine bir sohbet verdi. Sohbette zikrin önemine, kıyamet ve hesap günündeki etkisi üzerinden değinen Ömer Akyıldız Hocamız, zikri vird edinmenin, yani düzenli bir şekilde Mevlâ Te’âlâ’yı zikretmenin mümine getirdikleri hakkında bilgiler aktardı. Sohbetten sonra 14 secdeler yapıldı, …

Ehlullâh’ın Kabr-i Şerîflerini Ziyaret Ettik

Kahvaltı ve Ehlullâh Kabirlerine Ziyaret

9 Şubat 2016 günü sabah namazını İsmailağa Camii’nde kıldıktan sonra hatm-i şerife katıldık. Hatm-i şerif sonunda Mektûbât-ı Rabbani’den bir mektup okunarak izahı yapıldı. Ardından Risâle-i Kudsiyye’den okunan beyit tamamlandığında işrak vakti de girmiş oldu. İşrak namazlarının ardından Hasan Efendi ve hocalarımızın da bulunduğu bir kahvaltı yaptık. Kahvaltıdan sonra İstanbul’da bulunan ehlullâhın büyüklerinin kabirlerine ziyaretimiz başladı. Ziyaretimizde bulunan duraklar: Ali Haydar …

Mahmut Paşa ve Eminönü Esnafını Ziyaret Ettik

Mahmutpaşa ve Eminönü Esnafını Ziyaret Ettik

İSGET-DER olarak 2 Şubat 2016 günü sabah namazını Yeni Cami’de kıldık. Namazın akabinde Mahmut Paşa ve Eminönü’nün köklü esnafını ziyaret etmeye başladık. Sabahın erken saatlerinde ekmek tekneklerinin başına geçen esnaf kardeşlerimizle bir araya gelerek hasbihal ettik, çay içtik, dertlerini dinledik ve derneğimiz hakkında bilgiler aktardık.

İDDEF Merkez Şubesini Ziyâret Ettik

İDDEF'i Ziyaret Ettik

Kardeş kuruluşumuz olan İDDEF’in Fatih Çarşamba’da bulunan merkezini ziyaret ettik. İsmailağa tarafından kurulan İDDEF, İsmailağa’nın yurtdışı faaliyetlerini sürdürüyor. Merkezde vazifeli olan Abdullah İlhan Hocamız, bağışçı, ziyaretçi ve misafirlerle ilk teması kuruyor. Ziyaretimiz esnasında orada bulunan Kırgızistan Mahmud Efendi Medresesinin Baş Müderrisi Kırgız Halil Hoca Efendi ile de tanışma imkanı bulduk. Kendisiyle oradaki sistem hakkında kısa bir konuşma da yaptık. Mevlâ …

Yönetim Kurulumuza Ziyaret 26.01.2016

SAROT Termal Grup'dan Yönetim Kurulumuza Ziyaret

26 Ocak 2016 günü yatsı namazından sonra üyelerimiz ile her zamanki gibi hasbihal edildikten sonra, Yönetim Kurulumuz tarafından SAROT Termal Grup CEO’su Seracettin Yerdelen Beyefendi ve Sarot Termal Oteli Müdürü Fatih Başman Beyefendi kabul edildiler. Misafirlerimizin derneğimizden ayrılmasının ardından Yönetim Kurulumuz mutad toplantısını gerçekleştirdi.

Beyazıt Şubemizde Arapça Dersleri Başladı

İSGET-DER Ücretsiz Arapça Dersleri Başladı

20 Ocak 2016 tarihi itibariyle Beyazıt Şubemizde Arapça dersleri başladı. Bir Arap hoca tarafından verilecek olan dersler Pazartes, Çarşamba ve Perşembe günleri akşam için planlandı. Bugün ilk gün olmasına rağmen ilgi seviyesi ve katılım oldukça iyiydi. Düzenli programlarımızı güncel olarak ETKİNLİKLER menümüzden takip edebilirsiniz.

Başakşehir’de Hakan Bedir’in Evine Misafir Olduk, Sohbet Verdik

İSGET-DER Ev Ziyareti ve Sohbet

19 Ocak 2016 günü İSGET-DER olarak Başakşehir’de Hakan Bedir’in evine misafir olduk. Misafirliğimiz sırasında Yönetim kurulu Üyemiz Sinan Aktaş Hoca Efendi bir sohbet vererek, Rabbimizi (Celle Celâluhû) memnun etmek, iyi kul olmak, iyi tüccar olmak hakkında İslâmî bakışı anlatarak, “Müslüman Tüccar”ın nasıl sııdîklar ve şehidlerle beraber olduğunu izah ettiler. Âyetler ve hadislerle zenginleşen sohbet, Hakan Bey ve misafirleri tarafından memnuniyetle …

Mevlîd Gecesinde Sakâl-ı Şerîfi Ziyârete Açtık 2015

İSGET-DER'de Mevlid Gecesi İhya Edildi 2015

Mevlîd Gecesini sohbetler ve ibâdât ile ihyâ ederken, İSGET-DER Beyazıt Şubesinde ziyarete açtığımız Sakâl-ı Şerîfe büyük ilgi gösterildi. Dernek üyelerimiz ve çevre esnafın ziyarette bulunduğu geceden hep beraber feyizlendik. Akşam namazı ve iftar yemeği ile başlayan gecede sohbet ve Sakâl-ı Şerîf ziyareti miasfirlerimizi derinden tesirlendirdi. Mevlâ Te’âlâ tekrarını  nasip etsin.